Kursus i kommunikation og samtaleteknik
Alle samtaler skal være gode samtaler!
Er du træt af kommunikation som går skævt, og savner du nogle enkle og effektive redskaber, som sikrer at dine samtaler bliver en god oplevelse?
Har du svært ved at slippe de svære samtaler du er en del af, år du kommer hjem?
Eller vil du gerne kunne vende de samtaler du har med kolleger, borgere eller klienter, til en positiv oplevelse som tager udgangspunkt i muligheder og ikke begrænsninger?
[Kundeservice og god kommunikation]
Uddannelseshuset får mine varmeste anbefalinger.
Underviserern var virkelig dygtig til at fange kursisterne og reagere på den feedback, der kom fra rummet.
Se udvalget af kurser i kommunikation og samtaleteknik
Kursus i Kundeservice og god kommunikation
Sådan yder du en super kundeservice. Lær grundelementerne i god kundeservice, samt vordan du skaber respekt gennem en ligeværdig, åben og ægte kommunikation med dine kunder.
Skab det gode arbejdsliv – fri for stress
Lær at kende forskel på travlhed og stress, og grænsen mellem at have travlt og den langvarige negative stress, der kan gøre os syge?
Kursus for enkeltpersoner og hele teams som ønsker at bliver rustet til at nå deres mål, uden at det går galt.
Kursus i ChatGPT og AI – Alt hvad du skal vide for at komme i gang
Dette et-dags grundkursus giver dig en grundlæggende forståelse af hvad ChatGPT er, og en mulighed for, i trygge rammer, at eksperimentere med hvordan den nye teknologi kan bruges i dit arbejdsliv, eller på dit studie.
Grafisk Facilitering – Løft din formidling med et visuelt ordforråd
Ét billede siger mere end tusind ord! Tegninger inspirere, underholde og tale til følelserne. Samt bruges til at understrege pointer i referater og undervisning, så deltagerne husker og kan nemmere kan genkalde sig dem.
Den attraktive arbejdsplads – med fokus på samarbejde, trivsel og fælles mål
Arbejdsglæde fastholder og tiltrækker de dygtigste medarbejdere. Få nogle enkle redskaber til at udvikle de ting som understøtter den gode trivsel i teamet. Og værktøjer til at arbejde med det der kan blive bedre.
Salg for ikke sælgere – men for alle med kundekontakt
Salg er sjovt og spændende når man træner i det, og ved hvordan man skaber den gode stemning med kunderne – uden af være sælgende.
Den svære samtale – Lær hvordan du gør svære samtaler gode – for alle
Lær at håndtere svære eller ubehagelige samtaler uanset, om der er tale om kolleger, medarbejdere eller personer udenfor organisationen.
Assertiv kommunikation – Lær at kommunikere uden at blive stødt, eller støde nogen
Intensivt kursus om ligeværdig kommunikation. Lær at få sagt det, der skal siges, og lær at høre det, den anden rent faktisk siger.
Bliv klar til Distanceledelse – Få succes som leder på afstand
Det kræver helt nye kompetencer når du skal lede dit team på afstand. Kurset er for dig, der gerne vil føle dig komfortabel i forhold til at skulle lede et team som sidder hjemme eller på andre lokationer.
Online møder – Lær at lede succesfulde online møder på Zoom og Teams
Sådan planlægger og leder du et succesfuldt online møde, uanset om du er den fødte mødeleder eller skal holde et onlinemøde for første gang.
Den gode kunde- eller borgersamtale
Slip for dårlige samtaler og sure kunder! Få nogle enkle og effektive værktøjer, der hjælper dig til at gøre alle dine samtaler til gode samtaler.
MUS – Medarbejderudviklingssamtalen
Få nogle enkle værktøjer til at holde endnu bedre MU Samtaler.
Kurset henvender sig til ledere der ønsker at være bedre forberedt, og skabe bedre dynamik i den årlige medarbejderudviklingssamtale. Eller nye ledere, som ønsker en skabelon for samtalerne.
Konflikthåndtering – Stop konflikten før den opstår!
Få en større forståelse for, hvad der skaber konflikter, og effektive redskaber til at tackle dem.
Effektive kommunikationsværktøjer
Hvilket værktøj skal du bruge, for at kommunikere helt optimalt i en given situation? Er du anerkendende, Coachende eller måske Konfliktløsende?
Coaching – De grundlæggende værktøjer
Kurset giver dig et grundlæggende indblik i og forståelse for coaching som værktøj.
Den gode klientsamtale – Samtaleteknik for sundhedspersonale
Undgå misforståelser, når du som læge, tandlæge eller behandler, taler med patienter eller klienter. Få redskaberne til at skabe en god dialog, uden at vende klienten imod dig.
Få et skræddersyet kursus eller forløb i jeres virksomhed
Alle virksomheder er forskellige! Kontakt os, hvis du har en idé til hvordan jeres næste kursus skal sammensættes. Sammen med branchens skarpeste undervisere, sammensætter vi jeres kursus så i når jeres mål.
Vores kurser tager udgangspunkt i dig og de samtaler du har!
Både de gode som du gerne vil have flere af, og de dårlige som du ikke kan slippe for, men som du kan lære at håndtere, så det bliver en god oplevelse for dig.
Det er dine input som danner grundlag for de ting vi kommer til at arbejde med på kurset.
På den måde sikrer vi, at kurset altid er nærværende, og at du kommer hjem med relevante værktøjer, du kan bruge i dagligdagen. Værktøjer som du føler dig sikker i at bruge, fordi du har afprøvet dem i trygge rammer på kurset.
Underviseren var også god til at tilpasse kurset til gruppens behov.
Vi skulle have booket mere tid, da der var meget kød på oplægget, og vi kunne have gået mere i dybden. Det kan være at vi vender tilbage for at få en opfølgning.
Ring til Carsten Thybo på telefon 45423244, hvis du har brug for rådgivning!
Du kan også skrive direkte på ct@uddannelseshuset.dk