Kursus i kommunikation og samtaleteknik

Alle samtaler skal være gode samtaler!

Er du træt af kommunikation som går skævt, og savner du nogle enkle og effektive redskaber, som sikrer at dine samtaler bliver en god oplevelse?

Har du svært ved at slippe de svære samtaler du er en del af, år du kommer hjem?

Eller vil du gerne kunne vende de samtaler du har med kolleger, borgere eller klienter, til en positiv oplevelse som tager udgangspunkt i muligheder og ikke begrænsninger?

[Kundeservice og god kommunikation]

Uddannelseshuset får mine varmeste anbefalinger.

Underviserern var virkelig dygtig til at fange kursisterne og reagere på den feedback, der kom fra rummet.

Signe Rekve

Souschef og organisationskonsulent, FOBU

Se udvalget af kurser i kommunikation og samtaleteknik

Skab det gode arbejdsliv – fri for stress

Skab det gode arbejdsliv – fri for stress

Lær at kende forskel på travlhed og stress, og grænsen mellem at have travlt og den langvarige negative stress, der kan gøre os syge?
Kursus for enkeltpersoner og hele teams som ønsker at bliver rustet til at nå deres mål, uden at det går galt.

læs mere
MUS – Medarbejderudviklingssamtalen

MUS – Medarbejderudviklingssamtalen

Få nogle enkle værktøjer til at holde endnu bedre MU Samtaler.

Kurset henvender sig til ledere der ønsker at være bedre forberedt, og skabe bedre dynamik i den årlige medarbejderudviklingssamtale. Eller nye ledere, som ønsker en skabelon for samtalerne.

læs mere

Vores kurser tager udgangspunkt i dig og de samtaler du har!

Både de gode som du gerne vil have flere af, og de dårlige som du ikke kan slippe for, men som du kan lære at håndtere, så det bliver en god oplevelse for dig.

Det er dine input som danner grundlag for de ting vi kommer til at arbejde med på kurset.

På den måde sikrer vi, at kurset altid er nærværende, og at du kommer hjem med relevante værktøjer, du kan bruge i dagligdagen. Værktøjer som du føler dig sikker i at bruge, fordi du har afprøvet dem i trygge rammer på kurset.

Virkelig dygtig underviser, som kombinerer teori med gruppearbejde og kommer med eksempler fra dagligdagen.

Underviseren var også god til at tilpasse kurset til gruppens behov.

Mette Christiansen

Codan

Underviseren brænder for faget ‐ er i hele sin udstråling autentisk omkring metoden og er en eminent formidler. Skarpt skåret til. Hun har en umærkbar fast styring med holdet og får lige præcis den læring igennem til os, hun har til hensigt. Jeg er meget imponeret og har efterfølgende fortalt alle omkring mig, at det er det kursus, jeg har fået mest ud af i de sidste mange år indenfor personlig udvikling.
Ulla Wernberg‐Møller

Region Syddanmark

Det var et veltilrettelagt og fagligt kompetent oplæg, der gav mulighed for at deltagerne kunne komme i spil. Brugbar viden, der kan anvendes i vores daglige arbejde og som gav stof til eftertanke.

Vi skulle have booket mere tid, da der var meget kød på oplægget, og vi kunne have gået mere i dybden. Det kan være at vi vender tilbage for at få en opfølgning.

Gitte Mariner

Asylafdelingen, Røde Kors

Ring til Carsten Thybo på telefon 45423244, hvis du har brug for rådgivning!

Du kan også skrive direkte på ct@uddannelseshuset.dk